خرید کاشی سه بعدی بین کابینتی به صورت مستقیم از تامین کننده

کاشی سه بعدی یکی از انواع پوششهایی است که با ظاهر و ساختار عالی خود از نظر دکوراسیون محیط را تحت تاثیر قرار می دهد.

خرید کاشی سه بعدی بین کابینتی

خرید کاشی سه بعدی بین کابینتی

هر فرد می خواهد راحتی و زیبایی در خانه اش بیشتر شود علاوه بر این جزئیات بیشتر یک امتیاز اضافی در فضای داخلی خواهد بود. با خرید کاشی سه بعدی بین کابینتی زیبایی آشپزخانه نیز چند برابر می شود آشپزخانه جایی است که بیشتر خاطرات عالی با خانواده ساخته می شود.

پس فراموش نکنید اگر می خواهید قلب خانه خود را زیبا کنید کاشیهای سه بعدی بین کابینتی را انتخاب کنید می‌توانید از آن به عنوان پیش زمینه برای ایجاد یک منطقه آشپزی چشم نواز استفاده کنید.

کاشی سه بعدی

کاشی سه بعدی

می‌توانید از کاشی سه بعدی برای برجسته کردن قطعات خاصی از تجهیزات نصب کنید اگر در مورد کاشیهای سه بعدی مطمئن نیستید آن را در یک فضای کوچک امتحان کنید. ببینید که آیا آن را دوست دارید یا خیر می توانید از سرویس بهداشتی شروع کنید کاشیهای سه بعدی برای سرویس بهداشتی حسی خوبی داردکه شما آن را دوست خواهید داشت و مدرن است. کاشیهای سه ‌بعدی یا کفهای سه‌بعدی معروف به «اپوکسی» جایگزینی برای سرامیکهای معمولی و یکی از پرطرفدارترین انواع کفپوشها در بخش ساختمان‌ سازی می‌باشد.زیرا این نوع کاشیها کارایی خود را نسبت به سرامیکهای معمولی ثابت کرده است یکی از مهم ترین ویژگیهای کاشیهای سه بعدی این است که در هنگام نصب نیازی به شن و سیمان ندارد. علاوه بر آن کار انتقال آن از مکانی به مکان دیگر نسبت به سرامیک معمولی راحت تر است این مراحل نصب نیاز به زمان زیادی ندارد و نصب آن در یک روز انجام می شود.

اما یکی از مهم ترین خوبی آن نبودن اتصالات است مانند آنهایی که در سرامیک و چینی می باشد که باعث جمع شدن کثیفی و گرد و غبار در آن می شود. اما این نوع کاشی کاملاً به راحتی تمیز می شود و کفپوشهای سه بعدی در رنگها و اشکال مختلف موجود می باشد و مطابق هر سلیقه ای یافت می شود.

کاشیهای سه بعدی می تواند دیوار کف زمین و حتی سقف باشند طرحهایی که در سقف استفاده می شود اصولا آسمان ابری یا صاف و ستاره دار می باشد. روی زمین می تواند چمن و قطرات آب شن و صخره ها باشد و روی دیوار یک جنگل یا شهر و هر عکس دیگری نمایش داده شود!

این نقاشیها روی کاشیهای سه بعدی بسیار روشن هستند. به همین علت است که فرد را تحت تاثیر قرار می دهد و حس خوبی به اطرافیان ایجاد می کند چون این کاشیها طرحهای متنوعی هستند که بیشتر از طبیعت ایده گرفته شده اند.

کاشیهای سه بعدی مزایای بسیار زیادی دارند که چند مورد آن را به طور مختصر بیان می کنیم

کاشیهای سه بعدی مزایای بسیار زیادی دارند که چند مورد آن را به طور مختصر بیان می کنیم

١. از نظر بهداشتی و رطوبت با دوام مقاوم در برابر آتش هستند.

2. در برابر سایش بسیار مقاوم هستند و دویست کیلوگرم در هر متر مربع را تحمل می کنند.

٣. گزینه های انتخابی و تصویر زمینه در این کاشیها بسیار زیاد است و روی فضای انتخاب شده تاثیر زیادی می گذارد می توانید نقاشی بکشید طرح بزنید و جلوه های سه بعدی روی آن بسازید.

4. بادوام است شرکتهایی که پوششهای سه بعدی تولید می کنند تضمین می کنند که در شرایط استفاده درست کاشیهای سه بعدی می توانند بیش از بیست و پنج سال بدون از دست دادن جذابیت خود استفاده شوند.

5. در برابر مواد شوینده بسیار مقاوم هستند و سطح آن کدر نمی شود و خط و خش نمی افتد.

6. این نوع کف‌پوش کاملاً آسان تمیز می‌شوند و همیشه ظاهری شیشه ‌ای براق به شما می‌دهند و خطر افتادن و لیز خوردن از روی آن در حین تمیز کردن بسیار کمتر از سرامیک چینی یا مرمر است. نحوه نگهداری آن بسیار آسان است و می توانید آنها را با یک اسفنج مرطوب تمیز کنید و سپس با پارچه خشک روی آن بکشید تا لک روی آن ایجاد نشود.

٧. مقاوم در برابر دمای بالا محسوب می‌شوند و به عنوان عایق‌های حرارتی عمل می‌کنند.

٨.ظاهر شیشه ای براقی به شما می دهد و می توان یک لایه شفاف روی سرامیک ریخت. با توجه به ویژگیهای مثبت این محصول چند مورد نکته منفی دارد که حتما در هنگام خرید باید از آنها آگاه باشید که عبارتند از:

کاشیهای سه بعدی را فقط می توان بر روی سطوح کاملا تراز شده نصب کرد و اگر این نکته رعایت نشود ممکن است روی دیوار جلوه خوبی نداشته باشد و حتی موجب صدا نیز می شود. نمی توان آنها را برش داد یا روی هم گذاشت. کاشیهای سه بعدی بسیار گران هستند و این بزرگترین عیب این نوع سرامیک نسبت به معمولیها است.  برای نصب این کاشیها نیاز به متخصصین دارد و هرکسی نمی تواند به خوبی انجام دهد بنابراین نصب آن کمی گرانتر می شود چون متخصصین کمی در این زمینه موجود می باشد.

در هنگام نصب کاشیهای سه بعدی بین کابینت به یاد داشته باشید که بسیار با احتیاط نصب شوند زیرا لایه بالایی خیلی سریع آسیب می بیند. کوچکترین خراشی می تواند روی تصویر نهایی تاثیر بگذارد نکته بعدی اینکه در هنگام نصب باید کاملاً از آلودگیها و گرد و غبار تمیز شود تا به درستی و بدون زیگزاگ در آن نصب شود.

اما یکی از مهمترین مواردی که قبل از انجام کار باید روی آن تمرکز کرد این است که از دمای محل آن اطمینان حاصل شود زیرا دمای بالا باعث لایه برداری می شود.ما می‌توانیم از کاشیهای سه بعدی به جز منزل در بسیاری از فضاها مانند ادارات سالنهای ورزشی سالنهای عروسی آزمایشگاه ها کارخانه‌ ها و بیمارستانها وغیره استفاده کنیم.

شما عزیزان می توانید برای خرید کاشی سه بعدی بین کابینتی به سایت ما مراجعه کرد و محصول خود را سفارش دهید و قیمتها را با سایر مراکز مقایسه کنید. مجموعه ما تامین کننده بهترین کالا با قیمتی عالی در این زمینه می باشد که به صورت مستقیم برای شما دوستان ارسال می کند. اگر سوالی دارید یا می خواهید اطلاعاتی کسب کنید از طریق فرم موجود در سایت با ما ارتباط بگیرید تا همکاران ما مشکلات شما را قبل از سفارش حل کنند. ما همیشه در تلاش هستیم تا خدماتی را ارائه دهیم که رضایت مشتریان خود را جلب کند و از خرید خود راضی باشند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *