با توجه به مدل های مختلف کاشی و سرامیک بهترین نوع آن دارای بدنه ای مستحکم و همچنین جذب آب بسیار پایینی است که باید در انتخاب دقت کنید.

خرید کاشی و سرامیک صادراتی

کاشی و سرامیک یکی از پرکاربردترین مصالح مورد استفاده در ساختمان است، از کاشی و سرامیک در آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی، پارکینگ و حتی نمای ساختمان استفاده می شود.

مقاومت فیزیکی بالا، مقاومت در برابر یخ زدگی و مقاومت در برابر آتش عواملی هستند که باعث شده این محصول به طور گسترده مورد استفاده قرار گیرد.

یکی از جذابیت های کاشی و سرامیک این است که در طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شوند و مشتری می تواند مطابق با سلیقه خود انتخاب کند.

خرید کاشی و سرامیک صادراتی به دلیل تنوع در بازار معمولا کار سختی است، شرکت کاشی و سرامیک یکی از فعال ترین شرکت ها در زمینه کاشی و سرامیک می باشد که دارای محصولات باکیفیت و تنوع بالایی می باشد و محصولات آن از محبوبیت بالایی برخوردار است.

کاشی و سرامیک صادراتی یکی از بهترین انواع سنگ های ساختمانی است که دارای کیفیت عالی و طرح های مجلل و زیبا می باشد. همان طور که می دانید سنگ یکی از اصلی ترین مصالح ساختمانی است که باید مورد استفاده قرار گیرد.

سنگ های ساختمانی در زیبایی و جلوه ساختمان موثر هستند و هم چنین سنگ ها عمر طولانی دارند پس باید از سنگ های مرغوب استفاده کنید، سنگ های ساختمانی طیف وسیعی دارند و از نظر شکل و طرح متفاوت هستند.

این کاشی و سرامیک از نظر کیفیت و طراحی یکی از شناخته شده ترین مدل های کاشی و سرامیک است و شهرت جهانی دارد، کیفیت کاشی و سرامیک بر همگان ثابت شده است و کیفیت منحصر به فردی دارد.

خرید کاشی و سرامیک با کیفیت تضمینی

دلیل اینکه کاشی و سرامیک دارای تنوع خوب و انواع مختلف است مورد توجه همه افراد است و هرکسی می تواند به راحتی این محصول را با سلیقه خود خریداری کند و در مکان مورد نظر خود استفاده شود.

اما این محصول باید دارای ویژگی های منحصر به فردی باشد تا بتواند برای استفاده از محصول کسانی که در مورد ویژگی های کاشی و سرامیک مرغوب با ما صحبت خواهند کرد.

امروزه از انواع طرح های مدرن و سنتی برای ایجاد انواع طرح ها بر روی کاشی و سرامیک استفاده می کنند زیرا امروزه کابینت هایی به شکل های مدرن و سنتی وجود دارد و اگر طراحی آشپزخانه منزل شما کلاسیک باشد می توانید کابینت های کلاسیک را انتخاب کرده و استفاده کنید.

یک کاشی خوب و با کیفیت باید مقاومت بسیار بالایی در برابر شکستگی داشته باشد زیرا استفاده از کاشی و سرامیک ممکن است به دلیل استفاده در کف منزل و یا در محیط های مختلف در معرض آسیب های فراوانی قرار گیرد بنابراین استحکام آن در برابر شکستگی باید بسیار بالا باشد.

با کوچکترین ضربه ای به راحتی نمی شکند، البته نحوه نصب آن نیز می تواند در شکستگی آن تاثیر داشته باشد و در صورت نصب ملات و سیمان کافی در زیر کاشی و سرامیک، احتمال شکستگی آن نیز بسیار کم است، برای ساخت آن استفاده می شود، اگر کیفیت لازم را داشته باشد، کاشی به هیچ وجه نمی شکند.

طرح و مواد اولیه به کار رفته در کاشی باید به گونه ای باشد که میزان جذب آن بسیار کم باشد، زیرا اگر طرح کاشی به گونه ای باشد که آب را به مقدار زیاد جذب کند، در نهایت باعث خرابی کاشی می شود.

لعاب مورد استفاده در ساخت کاشی و سرامیک باید به گونه ای باشد که آب به آن جذب نشود و در برابر شکستگی مقاومت بسیار بالایی داشته باشد.

نکته دیگری که در خرید کاشی و سرامیک مرغوب باید به آن توجه کنید میزان ساییدگی و پارگی آن است و بهتر است محصولی را خریداری کنید که در اثر یخ زدگی لیز نشود.

خرید کاشی و سرامیک به صورت عمده از ایران

یکی از ویژگی های منحصر به فرد کاشی و سرامیک مرغوب این است که مقاومت خوبی در برابر سرما و گرما دارند، زیرا امروزه به دلیل شرایط آب و هوایی متفاوت در مکان های مختلف، مواد اولیه کاشی ها باید به گونه ای باشد که نشکند.

به هر حال زیاد خرج نکنید و اگر برای آشپزخانه خود از سرامیک استفاده می کنید، سرامیک اطراف گاز باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد زیرا می تواند دمای بالا را تحمل کند.

با توجه به درجات مختلف کاشی و سرامیک باید کاشی و سرامیک هایی تهیه کنید که ضخامت آن قابل قبول باشد و هر چه ضخامت آن بیشتر باشد کیفیت آن بالاتر و دیرتر از بین می رود.

در صورت عدم استفاده از محصول، در نهایت باعث محو شدن رنگ و حتی ترک خوردن آن می شود، لعاب کاشی می تواند تاثیر بسزایی در زیبایی و کیفیت آن داشته باشد.

کاشی مرغوب باید در برابر ساییدگی مقاومت خوبی از خود نشان دهد و با کوچک ترین ابزار به راحتی خرد نشود زیرا کاشی و سرامیک در محیط های مختلف استفاده می شود و در کف انواع مکان ها استفاده می شود بنابراین باید کیفیت لازم را داشته باشد.

امروزه با توجه به تنوع نقش و نگار کاشی، بهترین نوع آن توسط مراکز مختلف به فروش می رسد، اما محصولات باید کیفیت قابل قبولی داشته باشند و علاوه بر ظاهر خوب، کیفیت خوب نیز می تواند در فروش آن تاثیرگذار باشد.

امروزه کاشی ها بر اساس میزان جذب، ضریب اصطکاک و همچنین مقاومت در برابر یخ زدگی، گرما و گرما به مدل ها و طبقه بندی های مختلفی تقسیم می شوند تا هر شخصی به راحتی برای هر مکانی این محصول را خریداری کند.

یکی از محصولاتی که می تواند زیبایی محیط را به شدت تحت تاثیر قرار دهد کاشی و سرامیک است و باید کاشی و سرامیک را با طرح ها و رنگ های روشن انتخاب کنید زیرا رنگ های سفید و روشن باعث بزرگتر جلوه دادن محیط شده و بهترین نوع این نوع کاشی را ایجاد می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مدیران و مشاوران فروش سایت تماس بگیرید و آنها اطلاعات و نکات لازم را در اختیار شما قرار داده و راهنمایی های لازم و همچنین تصاویر انواع کاشی و سرامیک با طرح بندی و رنگ های مختلف در سایت وجود دارد و هر فردی با هر سلیقه ای می تواند به راحتی آن را انتخاب و استفاده کند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *