سرامیک اسلب سفید با رعایت تمام استاندارد های تولید شده

سرامیک اسلب سفید خانه را به هیجان و درخشش درآورید و چشمها را تسخیر خود کنید این سرامیکها معتبرتر ضخیم تر و بزرگتر هستند و با رعایت تمام استانداردها تولید شده اند.

سرامیک اسلب سفید

سرامیک اسلب سفید

سرامیک اسلب اسلب را میتوان با نامهای متفاوتی مانند سن اسلپ سرامیک بزرگ اسلب سرامیک به یادآورد سنگ اسلب برای کاربردهایی نظیر استفاده در سرامیک کف ساختمان سرامیک راهرو و لابی سرامیک بوکمچ در پشت تلویزیون استفاده کرد همچنین این سرامیک انواع مختلفی دارد.

تولید سرامیک سفید به روش اسلب مزایای بسیار زیادی نسبت به دیگر روشها دارد و سرامیکهای تولید شده به این روش جدا از زیبایی چشم‌ نوازی که دارند از استحکام و طول عمر بیشتری نسبت به دیگر سرامبکها برخوردارند به طور کلی مهم ترین ویژگی‌های سرامیک اسلب به شرح زیر است استحکام بیشتر زیبایی چشم نواز کاهش ضایعات در تولید دقت بالا و کیفیت عالی در برش تنوع بالا در رنگ و طرح ها اسلب به معنای ورق برگه یا قطعه است تولید و فراوری سرامبک به روش اسلب یکی از روشهای جدید فرآوری سرامیک می‌باشد که بوسیله دستگاه‌های مخصوصی انجام می‌شود دستگاه‌هایی هم چون اره و وایر کات.

 کاربردهای سرامیکهای اسلب

 کاربردهای سرامیکهای اسلب

از جمله کاربردهای سرامیکهای اسلب به استفاده در فضای داخلی ساختمان‌ها سنگ فرش کف هال و پذیرایی سرامیک فرش کف و دیواره‌های لابی ورودی ساختمان‌ها دیواره‌ی شومینه و آسانسور.در آشپزخانه برای کابینت و کانتر میز ناهار خوری مراکز تجاری و ساختمان‌های لوکس سرویس بهداشتی و حمام می‌توان اشاره نمود امروزه این نوع سرامبکها به دلیل کیفیت تنوع و زیبایی خیره کننده‌ای که دارند در بسیاری از پروژه‌های مسکونی اداری و تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرند.

کیفیت زیبایی خیره کننده و قیمت فروش بسیار مناسب انواع سرامیک اسلب سبب آن گردیده است تا در بسیاری از پروژه های مسکونی اداری و تجاری و لوکس از این سنگ ها استفاده گردد.در متد های جدید طراحی داخلی ساختمان استفاده از ورقهای بزرگ سرامیک به جای سایز های کوچک تر متداول می باشد. استفاده از اسلب سرامیک در سایز ها و ابعاد بزرگ مثل 100*100 و بیشتر زیبایی و یک دستی بی نظیری را به فضا بخشیده و موجب چشم نواز تر شدن طراحی می شود.فرآوری و آماده سازی سرامیک به صورت اسلب مزایای بسیار زیادی نسبت به روشهای قدیمی داشته و جدا از زیبایی و چشم نواز بودن سرامیک استحکام و طول عمر سنگ نیز به طور چشمگیری افزایش می یابد. در این روش فرآوری از دستگاه های با کیفیت و مدرن جهت برش و کالیبراسیون و همچنین ساب و صیقل کاری سنگ استفاده می شود و با توجه به عملیات خاص پشت ورق اسلب امکان شکستگی و خرد شدن سنگ به حداقل می رسد. به طور کلی مزایای استفاده از سرامیک اسلب عبارتند از استحکام بیشتر زیبایی خیره کننده کاهش پرت و ضایعات در تولید دقت و کیفیت در برش کیفیت بیشتر نسبت به سرامیکهای تایل سهولت در حمل و نقل و بارگیری سهولت در انتخاب سرامیک قابلیت ایجاد صفحه های بوک مچ و فورمچ قابلیت نورپردازی.

سرامیک اسلب سایز بزرگ

سرامیک اسلب سایز بزرگ

برای فرآوری سرامیک به صورت اسلب کوپ های صادراتی با ابعاد بزرگ مورد نیاز بوده و مراحل فرآوری باید به دقت انجام شده تا سرامیکها دچار شکستگی نشود ابعاد ورق اسلب گاهاً به طول سه متر و عرض دو متر می رسد. اندازه و ابعاد هر ورق اسلب به قواره و ابعاد کوپ سرامیک خریداری شده از معدن نیز بستگی دارد علاوه بر بزرگ بودن کوپ خام سلامت و عدم وجود شکستگی در کوپ سبب استحصال و فرآوری سنگ های خوش قواره و بزرگ می گردد.

برای اینکه قیمت دقیقی از سرامیک اسلب داشته باشید باید ابعاد مورد نیاز و سرامیکی که قصد استفاده از آن را دارید محاسبه کنید سپس می توانید قیمتی دقیقی از سرامیکهای اسلب را پیدا کنید. عواملی که بر روی قیمت تمام شده سرامیک اسلب تاثیر گذار است را بررسی میکنیم ابعاد سرامیک اسلبهرچقدر سایز سنگ بزرگتر و به اصطلاح بیگ سایز باشد قیمت سرامیک بالاتر است و ابعاد کوچکتر سرامیک دارای قیمت پایین‌تری است.

نوع فراوریهزینه تولید سرامیک اسلب نسبت به دستگاه هایی که برای فراوری استفاده می‌شود متغیر است و استفاده از دستگاه های بروز دنیا باعث استفاده از سرمایه اولیه بیشتر و در نتیجه قیمت تمام شده سنگ بالاتر می شود گفتنی است استفاده از این دستگاه ها در کیفیت پایانی سنگ تاثیر زیادی دارد.

مواد اولیه در تهیه و تولید سرامیک اسلب

مواد اولیه در تهیه و تولید سرامیک اسلب

از مواد مرغوبی استفاده می‌شود که کیفیت این موارد تاثیر بسیار زیادی در کیفیت نهایی سنگ دارد.قیمت تمام‌ شده سرامیک اسلب سایز بزرگ به موارد مختلفی بستگی دارد ازجمله این موارد هزینه فرآوری سرامیک خام است.هزینه فرآوری سرامیک خام جهت تولید سرامیک اسلب نسبتاً 2 برابر می‌باشد و همچنین ضخامت سرامیک اسلب عموماً از 2 سانتی­متر بیشتر می‌­باشد. علت قیمت بالای سرامیک اسلب سایز بزرگ نسبت به سرامیکهای طولی به چهار دلیل می‌­باشد هزینه بالای فرآوری سرامیک اسلب نسبت به سرامیکهای ساختمانی دیگر خرید سرامیک خام سالم یا همان کوپ سرامیک با ابعاد بزرگ‌تر قیمت بالاتری نسبت به سرامیکهای خام نازیبا دارد.

فرآیند برش و صیقل‌ دادن این ­سرامیکها سخت و حساس است نوع سرامیک مصرفی برای مثال اسلب از نوع مرمر نسبت به مرمریت از قیمت بالاتری برخوردار است. قیمت ملزوم و تابع موارد زیادی است قیمت سرامیک بر اساس جنس و مرغوبیت و نوع درجه بندی های کیفیتی توسط اتحادیه فروش این محصول با در نظر گرفتن سایر پارامترهای کیفیتی تعیین کننده مشخص می گردد.

این نوع محصول با توجه به کارایی بسیار مفید و بهداشتی و استانداردی که در آشپزخانه و دیگر مکانهای پوشش دهی و اتاق پذیرایی رستورانها جهت پوشش دیوارها برای اضافه نمودن مقدار دقیق و سنجیده در تهیه حفاظت و تزیین کف دارد از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است و همواره از طریق این سایت معتبر فروش مورد سفارش قرار می گیرد. قیمت انواع سرامیک توسط اتحادیه فروش با در نظرگرفتن سایر پارامترهای کیفیتی تعیین می گردد این محصولات در خرید عمده از قیمت بسیار کم تری برخوردار است.

همچنین با خرید از این تولیدی می توانید محصول را به قیمت درب کارخانه خریداری و هزینه نمایید. این محصول به طور مستقیم و در انواع متفاوت از کارخانه جات واردکننده تحویل گرفته شده است. سرامیک شیک عمرانه از طریق این شرکت وارداتی و صادراتی معروف در ایران از طریق این نمایندگی فروش محصول به بازار عرضه می گردد.

می توانید این محصول را به صورت کلی و عمده خرید نمایید تا از سود بالایی برخوردار شوید و از دیوار تزیین شده فوق عالی برخوردار گردید و کیفیت دکوراسیون را افزایش دهید. قیمتها همواره کیفیت محصول را نشان نمی دهند زیرا برخی از فروشندگان به بهانه گران کردن محصول جنس بنجل خود را به فروش می رسانند و قالب سازی می نمایند. در هر اندازه که بخواهید وجود دارد و نگران سایز کم باب نباشید.

هر موقع که سفارش دهید در اولین فرصت آن را دریافت خواهید کرد و با مرسولات پستی پیشتاز به محل زندگی و محل کار و با پانسیون شما خواهد رسید. سرامیک را با قابلیت خریداری کنید تا بهترین کارایی را برایتان داشته باشد. فروش ویژه برترین انواع سرامیک با کیفیت های باورنکردنی و قیمت های بسیار مناسب و ارزان برای تمامی مشتریان عزیزمان میسر گردیده و صورت می پذیرد.

محل فروش سرامیک اینجا می باشد و علاوه بر حضور مشتریان در این نمایندگی فروش به صورت غیرحضوری نیز میسر است. این محصول ناب و پر کاربرد را می توانید هم اکنون مورد سفارش قرار دهید زیرا کارشناسان مجموعه فروش ما هوادار شما هستند تا خریدی رضایت بخش را به ثمر برسانید. این نمایندگی همه روزه افتخار خدمت رسانی به شما را دارد پس نگران نباشید و با اطمینان خاطر دست به خریدی قدرتمند بزنید. این خرید برای شما بهترین و رضایت بخش ترین و خوش یمن ترین خرید عمرتان خواهد بود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *