کیفیت مرغوب وقیمت مناسب 

با زیباترین سرامیک اسلب پذیرایی  جذاب ترین دیوار و دکوراسیون کف خانه رویایی تان را بسازید و خانه را صفا بدهید و به درخشش درآورید و این خانه را مثل مروارید در صدف نمایید.

سرامیک اسلب پذیرایی

سرامیک اسلب پذیرایی

سرامیکهایی اسلب پذیرایی خاص ترین و نازترین و تسخیر کننده ترین و چشم نوازترین محصول تزیین دیوار و کف هستند و اندازه ای بزرگ تر و بسیار جذاب تر و خاص تر دارند. از قیمت بالاتری نیز برخوردارند این محصول اسلب بندی شده است و در انواع ساده و عاج دار بی طرح و طرح دار در تنوع رنگی مختلف وجود دارد.

سرامیکهای اسلب معمولا به علت لوکس بودن برای هتلها ساختمانهای درجه لوکس و آشپزخانه ها و رستورانهای باغ دار و شاهانه و عمارتهای معروف مورد استفاده قرار می گیرد. این سرامیکها لک دار نمی شوند و خش نیز بر نمی دارند و از لعابهای قدرتمندی تهیه و تشکیل شده اند و بسیار پر رنگ و لعاب بوده و از برترین مواد اولیه و باکیفیت ترین آنها تشکیل شده اند به همین دلیل از قیمت متفاوت تری برخوردار می باشند.

این سرامیکها در برابر مواد شوینده و اسیدی از خود مقاومت نشان می دهند و هرگز ساییده و فرو ریخته نمی گردند. درست است که قیمت متفاوت تری دارند اما کیفیتی که به شما نشان می دهد و ثابت می نماید که این یک جنس معمولی نیست چندین هزار برابر آن قیمتی است که شما پرداخت می نمایید.

سرامیکهایی اسلب دنیای متفاوتی از ضخامتها را دارا می باشند و هر چقدر ضخیم تر باشند طول عمر بیشتری هم دارا می باشند این سرامیکها بسیار مورد استقبال کشورهای پرتغالی قرار گرفته اند و کشورهای برزیل ژاپن سنگال اورپگوئه تایلند هلند نیز خواستار آن شده اند.

سرامیک اسلب

سرامیک اسلب

سرامیک اسلب  را میتوان با نامهای متفاوتی مانند سن اسلپ سرامیک بزرگ اسلب سرامیک به یادآورد سرامیک اسلب برای کاربردهایی نظیر استفاده در سرامیک کف ساختمان سرامیک راهرو و لابی سرامیک بوکمچ در پشت تلویزیون استفاده کرد همچنین این سرامیک انواع مختلفی دارد. تولید سرامیک سفید به روش اسلب مزایای بسیار زیادی نسبت به دیگر روشها دارد و سرامیکهای تولید شده به این روش جدا از زیبایی چشم‌ نوازی که دارند از استحکام و طول عمر بیشتری نسبت به دیگر سرامبکها برخوردارند.

به طور کلی مهم ترین ویژگی‌های سرامیک اسلب به شرح زیر است استحکام بیشتر زیبایی چشم نواز کاهش ضایعات در تولید دقت بالا و کیفیت عالی در برش تنوع بالا در رنگ و طرح ها.سرامیک اسلب به معنای ورق برگه یا قطعه است تولید و فراوری سرامبک به روش اسلب یکی از روشهای جدید فرآوری سرامیک می‌باشد که بوسیله دستگاه‌های مخصوصی انجام می‌شود.

از جمله کاربردهای سرامبکهای اسلب به استفاده در فضای داخلی ساختمان‌ها سنگ فرش کف هال و پذیرایی سرامیک فرش کف و دیواره‌های لابی ورودی ساختمان‌ها دیواره‌ی شومینه و آسانسور در آشپزخانه برای کابینت و کانتر میز ناهار خوری.مراکز تجاری و ساختمان‌های لوکس سرویس بهداشتی و حمام می‌توان اشاره نمود امروزه این نوع سرامبکها به دلیل کیفیت تنوع و زیبایی خیره کننده‌ای که دارند در بسیاری از پروژه‌های مسکونی اداری و تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرند.

کیفیت مرغوب وقیمت مناسب 

کیفیت مرغوب وقیمت مناسب 

کیفیت زیبایی خیره کننده و قیمت فروش بسیار مناسب انواع سرامیک اسلب سبب آن گردیده است تا در بسیاری از پروژه های مسکونی اداری و تجاری و لوکس از این سنگ ها استفاده گردد.در متد های جدید طراحی داخلی ساختمان استفاده از ورقهای بزرگ سرامیک به جای سایز های کوچک تر متداول می باشد.

استفاده از اسلب سرامیک در سایز ها و ابعاد بزرگ مثل 100*100 و بیشتر زیبایی و یک دستی بی نظیری را به فضا بخشیده و موجب چشم نواز تر شدن طراحی می شود.فرآوری و آماده سازی سرامیک به صورت اسلب مزایای بسیار زیادی نسبت به روشهای قدیمی داشته و جدا از زیبایی و چشم نواز بودن سرامیک استحکام و طول عمر سنگ نیز به طور چشمگیری افزایش می یابد.

در این روش فرآوری از دستگاه های با کیفیت و مدرن جهت برش و کالیبراسیون و همچنین ساب و صیقل کاری سنگ استفاده می شود و با توجه به عملیات خاص پشت ورق اسلب امکان شکستگی و خرد شدن سنگ به حداقل می رسد. به طور کلی مزایای استفاده از سرامیک اسلب عبارتند از استحکام بیشتر زیبایی خیره کننده کاهش پرت و ضایعات در تولید دقت و کیفیت در برش کیفیت بیشتر نسبت به سرامیکهای تایل سهولت در حمل و نقل و بارگیری سهولت در انتخاب سرامیک قابلیت ایجاد صفحه های بوک مچ و فورمچ قابلیت نورپردازی. برای فرآوری سرامیک به صورت اسلب کوپ های صادراتی با ابعاد بزرگ مورد نیاز بوده و مراحل فرآوری باید به دقت انجام شده تا سرامیکها دچار شکستگی نشود.ابعاد ورق اسلب گاهاً به طول سه متر و عرض دو متر می رسد.

اندازه و ابعاد هر ورق اسلب به قواره و ابعاد کوپ سرامیک خریداری شده از معدن نیز بستگی دارد علاوه بر بزرگ بودن کوپ خام سلامت و عدم وجود شکستگی در کوپ سبب استحصال و فرآوری سنگ های خوش قواره و بزرگ می گردد. فروش ویژه برترین انواع سرامیک با کیفیت های باورنکردنی و قیمت های بسیار مناسب و ارزان برای تمامی مشتریان عزیزمان میسر گردیده و صورت می پذیرد محل فروش سرامیک اینجا می باشد و علاوه بر حضور مشتریان در این نمایندگی فروش به صورت غیرحضوری نیز میسر است.

این محصول ناب و پر کاربرد را می توانید هم اکنون مورد سفارش قرار دهید زیرا کارشناسان مجموعه فروش ما هوادار شما هستند تا خریدی رضایت بخش را به ثمر برسانید. این نمایندگی همه روزه افتخار خدمت رسانی به شما را دارد پس نگران نباشید و با اطمینان خاطر دست به خریدی قدرتمند بزنید این خرید برای شما بهترین و رضایت بخش ترین و خوش یمن ترین خرید عمرتان خواهد بود.

این نمایندگی مکانی امن و معتبر برای خریدهای سرامیکی شما می باشد و همواره دل هم وطنان را به علت راستگویی و ثبات کیفیتهای چشمگیر و قیمت اقتصادی شاد می نماید این نمایندگی همواره موفق به کسب برتر ستاره های کیفیتی شده است و یکی از برترین نمایندگیهای بین المللی در سطح کشور است.بشتابید و خریدهایی منحصر به فرد و بی نظیر را به ثبت برسانید تا ما به شما خدمتی ایده آل را ارایه دهیم این خرید می تواند مسرت بخش بوده و همواره برای شما مورد رضایت قرار گیرد و دلتان را شاد نماید ما با افتخار در این نمایندگی پذیرای ثبت سفارشات ارزشمند شما عزیزان هستیم هم اکنون اقدام نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *