سرامیک دستشویی جدید ارزان قیمت با کیفیت تضمین شده در بازار

سرامیک دستشویی جدید ارزان قیمت برای کف ودیوار دستشویی بهترین انواع پوشش ها است که نمونه های جدید آن با قیمت ارزان و کیفیت تضمین شده تولید می گردد.

"</p

سرامیک دستشویی جدید

سرامیک ها محصولاتی با مقاومت زیاد در برابر عبور آب از خود هستند و به این ترتیب محصولات پوشش دهی مناسب برای مکان هایی دارند که رطوبت در آنها زیاد است و میزان جذب آب از آنها کمتریم مقدار ممکن خواهد بود.

محصولی است که استفاده از آن امروزه بسیار رایج است منتها نمونه های جدید این محصول از لحاظ ظاهر و ابعاد نسبت به نمونه های قدیمی بسیار متفاوت هستند و محصولاتی فوق العاده زیبا و با کیفیت می باشند.

سرامیک دستشویی ضدآب

سرامیک دستشویی ضدآب

مسئله مهمی که در سرامیک مورد استفاده در در دستشویی باید مورد توجه قرار گیرد میزان جذب آب توسط آن است که برای کاهش نفوذ آب در سرامیک در نمونه های جدید از نهایت فشردگی استفاده شده است.

لعابی که بر روی این سرامیک قرار می‌گیرد دارای ترکیبات جدید بوده و نهایت چسبندگی را به سرامیک خام خواهد داد و از عبور آب از خود جلوگیری می کند بنابراین مصالح زیرین آسیب نمی بینند.

تفاوت سرامیک های جدید امروزی با نمونه های قدیمی تنها در قدرت بسیار بالای آنها در جلوگیری از عبور آب نیست بلکه این سرامیک ها طرح های فوق العاده زیبایی نیز دارند و نمونه های سه بعدی این محصول باعث تحولی شگرف در نمای ظاهری دستشویی می شوند.

در مراحل تولید این سرامیک های جدید و در مرحله طراحی و چاپ بر روی سرامیک خام از دستگاه های مخصوص استفاده می شود تا چاپ طرح های جدید بر روی آن انجام گیرد و به این شکل سرامیکی فوق العاده زیبا شکل می گیرد.

سرامیک خام قبل از قرار گرفتن در کوره بر روی آن یک لایه قرار داده می شود که ضخامت مناسبی نیز دارد و پس از قرار گرفتن در کوره طرح و رنگ آن تثبیت خواهد شد تا به مرور از بین نرود.

سرامیک دستشویی  در بخش پشتی خود دارای شیار و برجستگی هایی است که برخلاف آنهایی که دارای بخش پشتی صاف هستند مزیت ویژه ای خواهد داشت و این مزیت چسبندگی فوق العاده بالای آن به ملات ماسه و سیمان را باعث می شود.

در ساختمان های جدید به جای استفاده از ملات سیمان یا هر نوع ملات دیگر از چسب کاشی استفاده می شود و این که خود نیز عایقی برای جلوگیری از عبور آب به شمار خواهد رفت.

از ویژگی های دیگر این سرامیک ضخامت نسبتاً کم آن است و همین مسئله باعث می شود که ماندگاری آن بر روی دیوار دستشویی بسیار بیشتر باشد چون وزن کمی دارد و از طرفی استفاده از چسب کاشی استحکام آن بر روی دیوار دستشویی را تثبیت می کند.

این محصول دارای لبه های با برش لیزری هستند که کاملاً صاف بوده و وقتی دو سرامیک دستشویی در کنار هم قرار خواهند گرفت کمترین فضا و درز و شکاف بین آنها وجود نخواهد داشت و این مزیت برای این محصول به شمار می رود تا آب از بین دو کاشی به سطح زیرین نرود.

ابعاد این سرامیک ها در سال‌های اخیر تغییرات بسیار زیادی کرده است به طوری که تا چند سال قبل سرامیک های مورد استفاده در این بخش از ساختمان دارای ابعاد کوچکی بودند اما امروزه این ابعاد بسیار بزرگ تر شده اند به گونه ای که اغلب طول بیشتر از یک متر دارند.

نصب سرامیک

نصب سرامیک

نصب سرامیک های دستشویی امروزی نسبت به گذشته بسیار راحت تر است و البته طرح های آنها نیز متفاوت می باشد مثلا استفاده از سرامیک های بزرگ در نمونه های سه بعدی این محصول کیفیت تصویر ایجاد شده توسط آنها را چندین برابر بیشتر می کند.

این ها در دو نوع کلاسیک و مدرن عرضه می شوند البته نمونه های جدید این محصول بیشتر در سبک مدرن هستند و به این ترتیب پیمانکاران و طراحان داخلی اغلب در زمینه سبک های جدید و مدرن امروزی فعالیت دارند که با تنوع بسیار خوبی از این محصول رو به رو خواهند شد و نیاز خود را تامین خواهند کرد.

این سرامیک ها در طول عمر ساختمان نیز بسیار نقش دارند چون میزان جذب آن توسط آنها بسیار اندک است و همین مسئله مانع از خیس شدن سطح زیری سرامیک خواهد شد که این مسئله در طول عمر ساختمان و به ویژه دستشویی به عنوان یکی از مهم‌ترین بخش‌های ساختمان نقش دارد.

کیفیت تضمینی برخوردار است و تولیدکنندگان داخل کشور به لحاظ استحکام و میزان نفوذپذیری کم آب آن را تضمین می کنند بنابراین خریداران اطمینان بیشتری به این محصول برای صادرات و استفاده در ساختمان سازی خواهند داشت. کیفیت بالای این سرامیک با قیمت ارزان آن باعث شده است که این محصول مورد توجه پیمانکاران قرار بگیرد و با وجود طرح های مدرن و به ویژه طرح های سه بعدی این محصول دست طراحان داخلی را برای استفاده از این محصول جهت ایجاد سرویس های بهداشتی لوکس و بسیار شیک باز کرده است.

قیمت این سرامیک توسط تولید کننده داخلی ارزان در نظر گرفته شده است و هزینه ایجاد نمای مدرن را در دستشویی بسیار ارزان تر خواهد کرد همچنین کیفیت این محصول تحت تاثیر فشردگی بافت و ضخامت لعاب قرار گرفته بر روی آن توسط تولید کننده این محصول در داخل کشور عرضه می شود.

کسانی که در زمینه ساخت و ساز فعالیت دارند یا صادرات مصالحی مانند کاشی و سرامیک را انجام می‌دهند مراجعه به این وب سایت در آشنایی آنها با نمونه های مختلف موثر است و به این ترتیب با قیمتی ارزانتر این سرامیک را برای خود به دست خواهند آورد.نرخ ارائه این محصول برای مشتریان داخلی عمده و صادرکنندگان بسیار مناسب تر است و خریدار باید قبل از هر کاری تولید کننده برتر این محصول را در بین دهها تولید کننده داخلی شناسایی کند و با قیمت ارزان تر این محصول را برای خود تهیه نماید.

با خرید مستقیم از تولید کننده در بهترین کیفیت ممکن این محصول در بسته بندی مخصوص و با تضمین سلامت به دست مشتریان می رسد و از طرفی نیز به دلیل قیمت ارزان هزینه پوشش دیوار دستشویی با سرامیک جدید بسیار کمتر خواهد بود.این محصول در نمونه های جدید فروش بسیار خوبی در صادرات نیز دارد و بازارهای بسیار مناسبی برای آن در همه کشورهای همسایه ایران وجود دارد که از این ظرفیت بایستی استفاده کرد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *