سرامیک کف اسلب سایز بزرگ با دوام بالا در برابر ضربه

سرامیک کف اسلب سایز بزرگ با دوام بالا در برابر ضربه از بهترین تجهیزات ساختمانی است که می توان به صورت آنلاین آن را خریداری نمود.

سرامیک کف اسلب

سرامیک کف اسلب

سرامیک کف اسلب از سرامیک های بسیار بادوام و مستحکم است که در تمام محیط های داخلی و خارجی می توان آن را استفاده نمود علاوه بر منازل می توان در ساختمان های غیر مسکونی مانند ادارات و شرکت ها از این سرامیک برای کف استفاده نمود.

این محصول نسبت به سرامیک های دیگر استحکام و مقاومت بسیار بالاتری دارد و به همین دلیل آن را برای کف استفاده می کنند برای مکان های پر تردد بسیار مناسب بوده و می تواند فشار بالا را به خوبی تحمل کند.دارای مقاومت خمشی بسیار بالا است که وزن بالا را به راحتی تحمل می کند از ویژگی های خاص آن می توان به مقاومت در برابر خط و خراش اشاره نمود و هر جسم تیزی که بر روی آن بیفتد دچار خراش نمی شود.

مواد اولیه سرامیک اسلب

مواد اولیه سرامیک اسلب

مواد اولیه در بالاترین حرارت و فشار پخت شده است که آن را به یک محصول درجه یک و باکیفیت تبدیل نموده و می توان به عنوان کفپوش آن را به کار برد از نظر ابعاد و اندازه دارای تنوع بسیار بالا ست و نسبت به دیگر سرامیک ها اندازه های بزرگ تری دارد چون باید در کف نصب شود.

می توان به روش بندکشی یا روش های مدرن مانند چسب مخصوص آن را نصب نمود که زمان بسیار کمی می برد و سرعت کار را برای نصاب بسیار افزایش می دهد این محصول حمل و بارگیری بسیار راحتی دارد و وزن آن نسبتا سبک می باشد.

یکی از خصوصیات این محصول که در نظر نصابان بسیار حائز اهمیت است قابلیت برش سرامیک می باشد سرامیک های اسلب را می توان با توجه به نیاز در اشکال و اندازه های گوناگون برش داد بدون آن که دچار شکستگی یا عدم تقارن در حاشیه شود.

تنوع رنگ بسیار بالایی دارد و از نقوش و طرح های بسیار زیبا در ساخت آنها دیده می شود سرامیک اسلب را می توان بر اساس رنگ و سبک دکوراسیون داخلی و خارجی انتخاب کرد که محیط را بسیار زیباتر از قبل می کند و به شیک شدن خانه کمک زیادی می نماید.

دارای درجه سختی بسیار بالا است که توانسته در برابر بسیاری از عوامل مانند نور خورشید حرارت یخ زدگی و… مقاومت خوبی از خود نشان دهد و ظاهر خود را از دست نمی دهد.از آن جایی که در برابر مواد شیمیایی و اسیدی مقاوم بوده می توان در صورت کثیف شدن آن را با آب و انواع مواد شوینده قوی تمیز نمود گرد و غبار را به سختی جذب می نماید که تنها با آب و طی قابل تمیز شدن می باشد و نظافت بسیار راحتی دارد.

در صورت هر گونه صدمه و شکستن می توان آن را به راحتی از محل جدا نمود و به تعویض آن پرداخت حتی در صورت داشتن ترک های کوچک می توان به چسب یا روش بندکشی آن را ترمیم نمود بدون آن که ظاهر بدی از خود به جای بگذارد نصب سرامیک دارای چیدمان بسیار متفاوت و زیبا می باشد که سلیقه ای است.

سرامیک کف جدید

سرامیک کف جدید

سرامیک کف به دلیل گستردگی و کاربرد فراوان همه روزه مورد تهیه و نصب واقع می شود و به عنوان یکی از ارکان اصلی ساختمان ها به شمار می رود سرامیک کف جدید دارای تنوع بالا از نظر رنگ و طرح می باشد که سهولت انتخاب را برای مصرف کنندگان فراهم نموده است.

از نمونه کاربردهای این محصول می توان به استفاده در کف سالن پذیرایی نشیمن حمام سرویس بهداشتی و… اشاره نمود سرامیک نسبت به دیگر کفپوش ها برای محیط های مرطوب مانند حمام و سرویس بهداشتی مناسب تر است و دوام بیشتری نیز دارد.

پارکت و موزاییک

پارکت و موزاییک

این کالای ساختمانی شامل یک لعاب نفوذ ناپذیر می باشد که در برابر بسیاری از عوامل مانند نور خورشید و حرارت بسیار مقاوم بوده و رطوبت را به درون خود نفوذ نمی دهد این ویژگی ها منجر شده تا سرامیک نسبت به کفپوش های دیگر متمایز شود.

امکان طرح چاپ بر روی سرامیک های جدید وجود دارد که بسیار مورد توجه واقع شده است این آپشن موجب شده تا هر کس بتواند طرح مورد علاقه خود را به راحتی بروی سرامیک پیاده نموده و به زیبا شدن محل زندگی خود بپردازد در این میان طرح های سه بعدی بسیار پرطرفدار هستند.

سرامیک های قدیمی دارای وزن سنگین بودند که حمل آنها را بسیار سخت نموده و سرعت نصب آنها را بسیار کند می کند در صورتی که ای مشکل در سرامیک های جدید برطرف شده است و با استفاده از متریال مناسب به وزن سبکی دست پیدا نموده اند که به سرعت نیز نصب می شوند.

این محصول بسیار پرطرفدار است و با رنگ های متنوع و زیبایی که دارد برای تغییر دکوراسیون و شیک شدن خانه بسیار مورد استقبال قرار گرفته است علاوه بر آن در ضخامت های مختلف تولید شده است که بسته به محل نصب آن دارد و به عنوان نمونه سرامیک های صنعتی ضخامت بیشتری دارند.

مشتریان و خریداران عزیز می توانند انواع و اقسام سرامیک های جدید کف را در این فروشگاه مشاهده نموده که اطلاعات آنها درج شده است مشاوران فروش شما را در انتخاب و خرید صحیح این محصول یاری نموده و به ثبت سفارشات در اولین زمان می پردازند.

برای سهولت خریداران عزیز عرضه این محصول به صورت اینترنتی و غیر حضوری در نظر گرفته شده است و همه عزیزان می توانند به میزان بالا آن را تهیه نمایند به صادرات عمده این کالا نیز پرداخته شده است و کشورهای زیادی در صف خرید این محصول قرار گرفته اند که از جمله آنها می توان به کشورهای همسایه اشاره نمود.

امکان خرید عمده و انبوه برای همه عزیزان در سراسر کشور وجود دارد و به تمام نقاط کشور و حتی خارج از کشور ارسال می شود محصولات در سلامت کامل به محل مورد نظر فرستاده می شوند و مشتریان می توانند از این نوع روش خرید بسیار لذت ببرند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *