قیمت سرامیک کف لیزری در مدل های مختلف با تخفیف ویژه

سرامیک کف لیزری در مدل های مختلف در بین انواع سرامیک های مورد استفاده برای کف نوع لیزری این محصول به عنوان سرامیک کف برتر شناخته می شود و نمای زیبایی به کف می دهد.

قیمت سرامیک کف لیزری

قیمت سرامیک کف لیزری

زیباترین کفپوش هایی که برای کف ساختمان های تجاری و به ویژه مسکونی استفاده می شود سرامیک کف لیزری هست که باعث ایجاد تحول زیاد در صنعت دکوراسیون داخلی شده است و باعث زیبایی هر چه بیشتر ساختمان خواهد شد.استفاده از سرامیک در بسیاری از موارد می تواند جایگزین فرش و موکت باشد به خصوص این که امروزه نمونه های طرح دار بسیار زیبایی از این محصول وجود دارند که برای دکوراسیون داخلی فوق العاده عالی می باشند.

منظور از سرامیک لیزری نوع برشی است که برای این سرامیک با استفاده از دستگاه های لیزر انجام می شود و با استفاده از این دستگاه طرح های فوق العاده شکی را بر روی این سرامیک ها می توان ایجاد کرد و زیبایی منحصر به فردی را به آن بخشید.

سرامیک لیزری در واقع یک محصول هنری است

سرامیک لیزری در واقع یک محصول هنری است

که امکان ایجاد هر تصویری را بر روی ممکن می سازد و آن را به عنوان یک اثر هنری معرفی می کند و برخی هنرمندان با نقاشی روی آن تصاویر جذابی ایجاد می کنند. این نوع سرامیک جایگزینی برای فرش ها است و به این ترتیب نصب سرامیک بر روی کف نیازی به استفاده از فرش را برطرف می باشد و در بسیاری از موارد زیبایی طرح و رنگ آن از فرش ها بسیار بیشتر می باشد که در سرامیک های قدیمی و ساده و حتی طرح دار قدیمی چنین مزیتی وجود ندارد.نوع برشی که بر روی سرامیک انجام می شود باعث شده که بین این محصول و نمونه‌های معمولی تفاوت زیادی وجود داشته باشد.

برای ایجاد این برش ها از دستگاه های بسیار پیشرفته استفاده می‌شود که به دقت کار فوق‌العاده‌ای دارند و طرح های ویژه را با نهایت ظرافت در بخش‌های مختلف این سرامیک ایجاد خواهند کرد.

این نوع سرامیک ها دارای لبه های بسیار تیز و صافی هستند که وقتی در کنار یکدیگر قرار می گیرند حداقل فاصله بین آنها وجود خواهد داشت و به این ترتیب به دوغاب و چسب کمتری نیاز می باشد و کفش بسیار یکدست به نظر می آید.

دستگاه های برش سرامیک لیزری

دستگاه های برش سرامیک لیزری

دستگاه های برش سرامیک لیزری که به واترجت نیز معروف هستند نه تنها بر روی سرامیک بلکه بر روی شیشه نیز توانایی ایجاد چنین طرح‌هایی را دارند و قادرند در حساس‌ترین نقاط سرامیک طرح مورد نظر را پیاده کنند. از زیباترین جایگزین ها برای فرش همین سرامیک لیزری است و نه تنها در ساختمان های مسکونی بلکه در پاساژ ها و مراکز تجاری نیز مورد استفاده قرار می گیرد چون باعث ایجاد جلوه های متفاوتی می شود.

این سرامیک نسبت به نمونه های معمولی منحصر به فرد و خاص است و دلیل این مساله نیز ایجاد طرح نمای بسیار زیبا با آن می باشد که این محصول را بی نظیر کرده است.برای این سرامیک مجموعه ای از مزایا و معایب وجود دارد که راهنمای خریداران در تهیه این محصول خواهد بود به عنوان مثال این سرامیک طرح های جذابی دارد و دارای کمترین میزان کجی است. همچنین کاربرد آن برای فضاهای مختلف ممکن می باشد و در ساخت آن از مواد بسیار باکیفیت استفاده می شود. این سرامیک دارای معایبی نیز می باشد از جمله این که هزینه خرید آن از سرامیک های معمولی بسیار بیشتر است و طرح هایی که بر روی سرامیک ایجاد می شود قابل تغییر می باشد همچنین تعویض این سرامیک ها نیاز به هزینه بسیار زیادی خواهد داشت.

این سرامیک دارای لعاب نسبتا ضخیمی است و تردد بر روی این سرامیک در صورتی که از لعاب خوب استفاده نشود کیفیت آن را کاهش خواهد داد و زیبای آن از بین می رود بنابراین استفاده از لعاب ضخیمم برای این سرامیک ها ضرورت دارد.

این سرامیک ها فشردگی فوق العاده ای را دارا هستند و به این ترتیب مقاومت آنها در برابر فشار بسیار زیاد است به این ترتیب وقتی که این سرامیک ها در کف قرار می گیرند کمترین آسیب را خواهند دید چون تحمل فشار زیادی خواهند داشت. از ویژگی های این سرامیک ها نسبت به سرامیک های قدیمی تر این است که از وزن کمتری برخوردارند بنابراین نصب آنها راحت تر است.

دکوراسیون مدرن

دکوراسیون مدرن

این سرامیک ها نسبت به گذشته ابعاد بسیار بزرگتری دارند و این مسئله را مدیون دکوراسیون مدرن هستند چون برای این دکوراسیون ابعاد بزرگتر سرامیک در نظر گرفته می‌شود و نصب این نوع سرامیک ها بسیار سریع انجام می گیرد.با داشتن ابعاد بزرگ در سرامیک امکان ایجاد طرح های بسیار زیبا بر روی آنها وجود دارد و کسانی که به محصولات دکوری علاقمند هستند از طریق این سرامیک آن را در کف ایجاد خواهند کرد و هر نوع طرحی را که مایل باشند به تولید کننده آن سفارش می دهند.

این سرامیک ها نسبت به همه سرامیک های دیگر نرخ بالاتری دارند اما ابعاد بزرگ این سرامیک هزینه‌های نصب را به مقدار بسیار زیادی تحت تاثیر قرار می دهد و آن را کم می کند و به این دلیل نرخ نهایی این سرامیک پس از نصب ارزان خواهد بود.

هزینه نصب این سرامیک نسبت به نمونه های قدیمی در ازاء هر متر مربع کمتر است و دلیل این مسئله نیز کاهش ضخامت در این سرامیک ها است با این وجود چون در ساختار آنها از مواد پلیمری درجه یک استفاده شده است دارای استحکام بسیار بیشتری هستند .تولید کننده این محصول در داخل کشور اقدام به ارائه نمونه های بسیار زیبایی از این محصول کرده است و با نرخ بسیار مناسب و ارزان زیباترین و شیک ترین این محصول را به خریداران ارائه می کند تا آنها از طریق سفارش دهندگان اینترنتی ارزان تر به محصول دسترسی پیدا کنند.

ارتباط با تولید کننده این سرامیک های بسیار زیبا برای تمام مشتریان به صورت اینترنتی فراهم شده است و کسانی که در حجم زیاد یا به عبارتی متراژ بالا به این سرامیک نیاز دارند در این سایت راحت تر به آن دسترسی پیدا کنند.خرید اینترنتی مزایای قابل توجهی برای تمام مشتریان در سراسر ایران ایجاد خواهد کرد چون هزینه رفت و آمد را حذف نموده و به این شکل این سرامیک با کمترین نرخ ممکن در بسته بندی های مخصوصی که به پالت معروف هستند برای هر نقطه کشور ارسال خواهد شد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *