کاشی هایی بارنگ پس زمینه

کاشی استخری شش ضلعی هنگام راه اندازی یا بازسازی استخر کاشی استخری نقش برجسته ای در این پروژه دارند که هم زیبایی و هم عناصر کاربردی را ارائه می دهند.

قیمت کاشی استخری شش ضلعی

قیمت کاشی استخری شش ضلعی

در این مقاله شما را با ویژگیهای کاشی استخری که شامل انواع کاشی استخر کاشی کف اطراف استخر فروشگاه های فروش کاشی بهترین رنگ کاشی و قیمت آن آشنا می کنیم. به عنوان نمونه مشخصات و قیمت کاشی استخری شش ضلعی را بررسی خواهیم کرد با ما همراه باشید تا بتوانید خرید بهتری مطابق سلیقه خود به صورت اینترنتی انجام دهید.

قبل از اینکه شروع به انتخاب کاشی مناسب برای استخر بکنید باید بدانید که کاشیهای ساده برای تزیین سرویس بهداشتی مناسب هستند ولی برای استخرها نامناسب می باشند. کاشیهای معمولی اندازه و ویژگیهای مناسبی برای استخر ندارند و چندان مناسب این نیستند که تماس مداوم با آب داشته باشند و به علت جذب رطوبت دچار ترک می شوند.

انواع کاشی استخر

انواع کاشی استخر

کاشی استخر انواع زیادی دارد که به شما چند نمونه می گوییم اما از نظر میزان جذب آب به دو دسته تقسیم می شود

١. سرامیک با جذب بالا این نوع برای جاده ها اتاق خوابها و راهروها و سرویس بهداشتی مناسب است زیرا هنگام راه رفتن روی آن هیچ صدایی تولید نمی کند.

مزایای نوع اول عبارتند از اندازه کاغذ مقاوم در برابر سرما نیست هنگام راه رفتن روی آن هیچ صدایی شنیده نمی شود دارای روکش های پهن و باز است.

٢. سرامیک کم جذب آب برای مکانهایی که از رطوبت بیش از حد رنج می برند مانند حمام مناسب است و بهترین کاشی استخر در سالهای اخیر می باشد.

ویژگی این نوع سرامیک مقاوم در مقابل سرما زمانی که روی آن راه می روید صدا می دهد و دارای منافذ بسته است. کاشیهای استخری شش ضلعی کاشیهای طرح سنگی شیشه ای کاشیهای طرح حبابی و غیره از گزینه هایی هستند می توانید به راحتی انتخاب کنید.

کاشیهای استخری شش ضلعی به علت طرح زیبایی که دارند لعابدار و برجسته نیز هستند و می توان در رنگهای مختلف از آن تهیه کرد به همین دلیل است که طرفداران زیادی دارد.

رنگ کاشیهای استخری شش ضلعی اصولا به صورت موارد زیر می باشد

رنگ کاشیهای استخری شش ضلعی اصولا به صورت موارد زیر می باشد

کاشی رنگ مرمری و آبی .موزاییک استخر صورتی.  شنی و بژ.  موزاییک استخر آبی.  سبز و فیروزه ای.  موزاییک استخر مشکی. سبز تیره و خاکستری تیره.

کاشیهای استخری طبق موارد بالا گزینه های رنگی زیادی دارند که رایج ترین رنگ بدون شک آبی است و اصولا همه افراد این رنگ را میپسندند زیرا آرامش بخش است.

بیشتر صاحبان استخر به دنبال کاشیهایی با سنگهای قیمتی آبی هستند که در زیر آب کریستالی تمیز و درخشان نشان میدهد اگر خواهان طراحی بی ‌نظیر هستید کاشی‌های شش ضلعی را انتخاب کنید. چند رنگ با الگوی خلاقانه ممکن است بهترین انتخاب شما باشد علاوه بر این باید بدانید که هر چه کاشی سبک تر باشد کلسیم و کثیفی بیشتری روی سطح آن ظاهر می شود.

به همین دلیل است که کاشیهای استخر آبی می‌توانند محبوبیت خود را حفظ کنند مهم نیست که چقدر طرحهای کاشی جدید باشد. برای دیوارهای استخر از کاشیهای زیر نیز استفاده می شود که عبارتند ازکاشی های مرمر.کاشی سرامیک. کاشی گرانیت.  کاشی چینی.  کاشیهای حیاط از چوب.  کاشی آهکی. کفپوش سیمانی.کاشی چمن مصنوعی. کاشی تخته سنگ.با توجه به تمام موارد فوق مواردی که باید در انتخاب سرامیک استخری در هنگام خرید رعایت کنیم بسیار واضح است کهمعیارهای دیگری نیز وجود دارد که عبارتند از:

١. یکی از معیارهای اصلی پایین بودن ضریب جذب آب است این شاخصی است که توانایی مواد در جذب رطوبت را مشخص می کند. این امر منجر به تخریب داخلی آن تغییر شکل های احتمالی تحت فشار آب و ترک های زودرس می شود. بر این اساس در این مورد می شود.

2. مقاومت در برابر مواد شیمیایی در هنگام نظافت استخر از مواد شوینده استفاده می شود که در آنها کلر وجود دارد کاشی نباید با این مواد تعامل داشته و ظاهر اصلی خود تحمل کند.

٣. همچنین این نوع کاشیها باید مقاومت بیشتری در برابر ضربه داشته باشد .

4. کاشی استخری باید دارای مقاومت در برابر سرما و مصونیت در برابر تغییرات ناگهانی دما باشد.

5. اثر ضد لغزش را ارائه می دهد اینکار ایمنی استفاده از استخر مستقیماً به آن بستگی دارد و مناطق خطرناک مانند پله ها فرود به داخل آب و غیره نباید لغزش داشته باشد.

6. استحکام بالا که فشار حجم زیادی از آب را تحمل می کند. کاشیهای استخر در بازار بسیار متنوع هستند و اکثریت به اتفاق تولید کنندگان محصولاتی را تولید می کنند که بلافاصله به گروه هایی تقسیم می شوند.

کاشی هایی بارنگ پس زمینه

 

کاشی هایی بارنگ پس زمینه

هر یک از آنها مطمئناً شامل کاشیهایی از سایه‌های پس‌زمینه یک یا چند گزینه دکور برای انتخاب است که می‌تواند یک پالت تمام رنگی و یک مجموعه اولیه از محصولات فیگور باشد. وجود دومی به میزان زیادی تکمیل سطوح پیچیده مانند مکان های اطراف نرده ها گوشه ها ناودان های زهکشی آب و غیره را آسان می کند.

هنگام انتخاب یک مدل خاص اگر با انتهای پله ها یا لبه های سطوح مختلف با سایه تیره تر یا روشن تر مواجه شوید بیشتر به چشم می آیند که خطر آسیب در استخر را کاهش می دهد.نه تنها خود کاشی استخر بلکه ترکیب چسب نیز باید به درستی انتخاب شود پس از همه تنها انتخاب کامل همه مواد یک ضد آب واقعا قابل اعتماد ایجاد می کند.

چسب کاشی استخری باید سطح بالایی از چسبندگی داشته باشد و علاوه بر این شاخص نه تنها در طول اتمام کار بلکه پس از خشک شدن کامل نیز باید بدون تغییر باقی بماند. لازم است فرمول هایی با خاصیت ضد قارچی انتخاب شود اگر این امر نادیده گرفته شود با گذشت زمان لایه ها رطوبت را جذب کرده و به محلی برای قارچهای مضر تبدیل می شوند.

شرکت ما بهترین تولید کنند کاشیهای استخری شش ضلعی برجسته در رنگهای متنوع و زیبا مطابق همه سلیقه در سطح کشور می باشد که بسیار با کیفیت و درجه یک نیز هستند. شما عزیزان می توانید به سایت ما مراجعه کرده و مشخصات محصولات مورد نظرتان را بببنید و سفارش خود را در این زمینه تکمیل کنید. ما تضمین می کنیم با بهترین قیمت این محصول را برای شما دوستان ارسال کنیم اگر سوالی در این زمینه دارید فرم مخصوص را پر کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *