قیمت کاشی سرامیک نانو پولیش

 کاشی سرامیک نانو پولیش جزوه بهترین و مرغوب ترین انواع کاشی و سرامیک موجود در بازار می باشند قیمت این محصولات در مجموعه ما به عنوان یک مرکز عرضه کننده انواع کاشی و سرامیک بسیار مناسب و مقرون به صرفه است و همچنین ما برای سهولت بخشیدن به کار خریداران محترم امکان خرید حضوری و آنلاین را در کنار هم فراهم نموده ایم.

قیمت کاشی سرامیک

قیمت کاشی سرامیک

همانطور که ساخت خانه به مرحله پایان می رسد کف سازی و کاشی کاری به ذهن خطور می کند. شاید بخواهید حتی قبل از شروع پروژه ساختمانی تصوری از هزینه کاشی و سرامیک خانه خود داشته باشید. باید به شما بگوییم که هزینه کاشی و سرامیک در هر متر مربع بسته به عوامل مختلفی می باشد. نسبت به نوع کاشی اندازه و همچنین مساحتی است که باید تحت پوشش قرار گیرد این هزینه کاملا متفاوت است.

کاشی های کف در اندازه ها و انواع مختلفی وجود دارند. انواع مختلفی از این نوع کاشی براب استفاده اتاق نشیمن و همچنین برای توالت و حمام وجود دارد. کاشی های کف مورد استفاده برای اتاق نشیمن به طور کلی بسیار زیبا و خلاقانه ای طراحی شده و مناسب برای دکوراسیون داخلی در رنگ و شکل متنوع ارائه می شوند.

کاشی هایی که برای توالت و حمام استفاده می شوند معمولاً بسیار محکم و مقاوم بوده و برای مقابله با خیس شدن و نم مداوم و همچنین جلوگیری از حواث احتمالی تولید می شوند.کاشی و سرامیک ها در ابعاد و اندازه و همچنین طرح و شکل های مختلف تولید می شود بدون شک اندازه کاشی و طرح و مدل آن یکی از عوامل بسیار تاثیر گذار در قیمت این محصولات می باشد تنوع بسیار بالای کاشی و سرامیک ها سبب می‌شود که همه افراد بتوانند به راحتی محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید.

کاشی سرامیک نانو پولیش

کاشی سرامیک نانو پولیش

ورود فناوری نانو به صنایع باعث ایجاد ارزش روزافزون در محصولات شده است. یکی از صنایعی که نانوتکنولوژی توانسته مزایای قابل توجهی در آن ایجاد کند صنعت کاشی و سرامیک است. در صنعت کاشی و سرامیک مواد نانو به ساخت مواد اولیه مورد استفاده در این صنعت کمک کرده است. به عنوان مثال نانو مواد را می توان نوعی پوشش توصیف کرد که توسط تجهیزات بر روی سطح سرامیک های صیقلی اعمال می شود تا خواص خاصی در محصول نهایی حاصل شود. سه هدف اصلی استفاده از مواد نانو در این محصولات ضدآب کردن سطوح کاشی لکه بری و افزایش براقیت و شفافیت سطح است.این نوع کاشی ها با داشتن ذرات نانو خاصی در فرمول لعاب خود توانایی کشتن میکروب ها را با مکانیسم های مختلف دارند. در این کاشی ها با ایجاد خاصیت آبگریز در سطح خود از نشستن ذرات آلاینده بر روی سطح کاشی جلوگیری شده و شستشو و نظافت آنها آسانتر می شود.

گاهی اوقات از پوشش های پلیمری برای ایجاد سطح آبگریز روی این محصولات استفاده می شود که نانو متر نیستند. کاشی های نانو آبگریز باید دارای ذرات نانومتری باشند تا بتوانند مکانیسم نفوذ را انجام دهند و عملکرد واقعی خود را بیان کنند. برخی از شرکت ها از ذرات اکسید فلز برای افزایش استحکام پوشش ها استفاده می کنند.

برای بیان برخی ویژگی ها و مزایای کاشی و سرامیک نانو پولیش میتوان به موارد زیر اشاره نمود اولین و مهم ترین ویژگی این نوع کاشی و سرامیک ها دافع آب بودن آنها می باشد در واقع هیچ مقدار آب نمی تواند از طریق این نوع کاشی های نانو نفوذ کند.

آنها درخشش و جلا خود را حفظ می کنند تا تا زمانی که شما بخواهید دوام بیاورند این موضوع برای خریداران و مصرف کنندگان صرفه اقتصادی نیز دارد.دومین ویژگی این محصولات مقاومت آنها در برابر لکه است با ورود فناوری نانو دیگر لازم نیست سر خود را برای ترفندهای از بین بردن لکه بخارانید. بله درست شنیدید.

نانو پولیش نامرئی روی کاشی ها از نفوذ مایعات در کاشی های شما جلوگیری می کند و به نوبه خود از ایجاد لکه جلوگیری می کند. آنتی باکتریال فناوری نانو با خواص ضد باکتریایی بالا میکروب ها را از کف شما دور می کند! در واقع قانون 5 ثانیه را محقق می کند! علاوه بر همه اینها اکثر لوازم بهداشتی از فناوری نانو برای مزایای استثنایی استفاده می کنند.

یکی از دستورهای خریداران در زمان تهیه کاشی و سرامیک های پولیش نانو اصالت و کیفیت این محصولات می باشد در واقع افراد میخواهند که در زمان خرید خود یک محصول اصل و واقعی را تهیه کنند ریختن آب بر روی کاشی ها یکی از روش های تشخیص نانو بودن آنها می باشد در نظر داشته باشید که درصورت پوشش مناسب آب باید قطرات تشکیل دهد و از سطح کاشی های نانو خارج شود.

بنابراین لازم نیست برای انتخاب کاشی های نانو مناسب برای کاربرد خانه خود یک دانشمند موشک باشید اما با در نظر گرفتن نکات بالا می توان از اشتباهات پرهزینه جلوگیری کرد. به یک فروشنده معتبر بروید و به او بگویید که چگونه می خواهید از کاشی های نانو استفاده کنید. بقیه به انتخاب زیبایی شناختی شما بستگی دارد.همانطور که تا به اینجا بیان شد کاشی و سرامیک های پولیش نانو به نسبت دیگر کاشی و سرامیک ها از ماندگاری و مقاومت بسیار بالاتری برخوردار می باشند و می توانند در مدت زمان طولانی زیبای خود را به خوبی حفظ نمایند همین موضوع سبب محبوبیت فراوان این محصولات فوق العاده شده است.

قیمت سرامیک نانو پولیش

قیمت سرامیک نانو پولیش مانند دیگر نمونه های کاشی و سرامیک در ابتدا به ابعاد و اندازه و همچنین طرح و نقش آنها بستگی دارد این محصولات به دلیل کیفیت و کارایی بالاتر به نسبت کاشی و سرامیک های معمولی از قیمت بالاتری برخوردار می باشند اما ماندگاری بسیار بالا و کیفیت بی نظیر این محصولات این تفاوت قیمت را به خوبی توجیه می کند.

امروزه تنوع سرامیک و کاشی های نانو موجود در بازار بسیار زیاد است و همین موضوع سبب می شود که افراد بتوانند با دست بازتری محصول مورد نیاز خود را از میان نمونه های موجود انتخاب نمایند. اگر قصد دارید این محصولات شگفت انگیز را در مقادیر مختلف تهیه و استفاده کنید به شما پیشنهاد می دهند که سری به مجموعه ما زده و با بررسی و مشاهده کاشی و سرامیک های ما یک خرید ایده آل و فوق العاده انجام دهید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *