قیمت کاشی کف دستشویی

کاشی کف دستشویی یک نوع کاشی بسیار پرکاربرد می باشد و همانطور که از نام این محصول پیداست برای قسمت کفیر سرویس های بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد، قیمت این محصول در مجموعه ما به عنوان یک مرکز عرضه کننده انواع مختلف کاشی و سرامیک در کشور ایران بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد و کیفیت محصولات ما واقعاً قابلیت رقابت با برندهای جهانی را دارند.

قیمت کاشی کف

قیمت کاشی کف

کاشی ها یک ماده کفپوش محبوب هستند زیرا مزایای متعددی را ارائه می دهند، به ویژه برای صاحب خانه هایی که به دنبال ظاهری زیبا و بادوام و مقرون به صرفه هستند. کاشی های کف از مواد بسیار متنوعی مانند خاک رس، سنگ، فلز و کوارتز ساخته می شوند. هر نوع کفپوش دارای ویژگی ها، خواص و مزایای منحصر به فرد خود است. انتخاب کاشی مناسب به اندازه پروژه، بودجه، ظاهر و مشخصات بستگی دارد.

از مزایای اصلی کاشی می توان به موارد زیر اشاره کرد: مقرون به صرفه، بادوام و مقاوم، ضد آب سازگار با محیط زیست، تنوع بالای سبک ها و رنگ ها و پاک شوندگی راحت. انواع مختلفی از کاشی ها وجود دارد که از نظر جنس، سبک و رنگ متفاوت است. هر نوع مزایا و معایبی دارد. اغلب، کاشی های کفی با استفاده از ماده ای بر پایه خاک رس ساخته می شود. معمولاً می شنوید که این کاشی ها را چینی یا غیر چینی می نامند. به طور کلی کاشی های چینی نسبت به غیر چینی دوام و چگالی بیشتری دارند. بدون شک دوام و ماندگاری کاشی های کف یکی از عوامل تاثیر گذار بر قیمت این محصولات بسیار پرکاربرد و عالی هستند.

کاشی و سرامیک بسته به فرآیند تولید انواع مختلفی دارد. کاشی های سنگ طبیعی دیگر نوع شناخته شده کفپوش کاشی هستند. انواع سنگ های استخراج شده شامل گرانیت، مرمر و تخته سنگ می باشد که هر کدام ویژگی ها و ظاهر خاص خود را دارند. کاشی های سنگ طبیعی به مراتب گران تر از کاشی های سرامیکی هستند. همانطور که در این بخش اشاره شد کاشی ها بر اساس مواد مورد استفاده نیز قیمتگذاری میشوند. کاشی و سرامیک چینی و غیر چینی می تواند بدون لعاب یا لعاب باشد. کاشی لعاب دار دارای روکش مات، نیمه براق یا بسیار براق است که در طول فرآیند تولید روی سطح اعمال می شود. در گذشته کاشی لعابدار را دو بار در کوره می پختند، یک بار برای سفت شدن قالب کاشی و بار دوم برای سفت شدن لعاب.

هنگامی که کفپوش کاشی به درستی نصب شود، کاشی های با کیفیت بالا می توانند ظاهری همیشگی برای یک خانه ایجاد کنند. با نگهداری مناسب، کاشی‌ها در برابر آسیب‌های دائمی مقاوم هستند و به راحتی می‌توانند بیش از 20 سال دوام بیاورند.

کاشی کف یک انتخاب عالی برای دستشویی، آشپزخانه و حمام است، زیرا فوق العاده در برابر آب مقاوم است. کاشی ها بر اساس میزان جذب آب در دسته بندی قرار می گیرند، بنابراین به دنبال کاشی هایی باشید که به عنوان نیمه شیشه ای و شیشه ای طبقه بندی می شوند. به خاطر داشته باشید که کاشی و دوغاب ضد آب نیستند. کاشی کف شما باید برای مقاومت بهینه در برابر آب نگهداری شود.یکی از مزیت های فوق العاده کاشی کف شرایط نگهداری بسیار آسان آن می باشد به عبارت دیگر کاشی کف برای نگهداری روزمره بسیار آسان است و تنها به تمیز کردن سبک نیاز است.

کاشی های چینی به دلیل چگالی بیشتر از کاشی های سرامیکی قوی تر هستند. به همین دلیل است که کاشی های چینی برای استفاده در فضای باز نیز مناسب هستند، زیرا آب را جذب نمی کنند که می تواند کاشی را یخ بزند و ترک بخورد. با این حال، بستگی به ترافیک یا استفاده از کاشی کفی که می‌سازید دارد که آیا به چینی یا سرامیک نیاز دارید. کاشی های سرامیکی درجه بندی می شوند که نشان می دهد برای استفاده خانگی یا تجاری مناسب هستند.

قیمت کاشی کف

کاشی کف دستشویی

کاشی های کف مناسب برای دستشویی و حمام به آن جهت که مستقیماً با آب سروکار دارند، از لحاظ کیفیت و مقاومت در برابر آب باید بسیار عالی باشند، در غیر این صورت به مرور زمان و در طی مدتی کوتاه ظاهر زیبای خود را از دست خواهند داد و غیرقابل استفاده می شوند. کاشی ها در سبک ها و طرح های بسیار متنوعی عرضه می شوند. علاوه بر طیف وسیعی از رنگ‌ها و سبک‌های موجود، کاشی‌ها را می‌توان در الگوهای مختلف نصب کرد، کاشی ها می توانند علاوه بر شکل مربع و مستطیل به شکل های الماس، مستطیل و شش ضلعی نیز باشند. مهم نیست که محیط شما چگونه به نظر می رسد، یک گزینه کاشی وجود دارد که با ترجیحات طراحی داخلی شما مطابقت دارد.

شما باید رنگ کاشی کف خود را با کل محیط سرویس بهداشتی هماهنگ کنید، نه فقط کاشی های دیوار. به تجهیزات و کمد و سینک روشویی باید توجه داشته باشید. طرح فضای شما ممکن است دارای سبکی باشد که باید در زمان خرید کاشی رابطه توجه قرار بگیرد و به عبارت دیگر با هم مطابقت داشته باشند. کاشی های کف برای سال های زیادی دوام می آورند، بنابراین بهتر است رنگی خنثی انتخاب کنید که در آزمون زمان مقاومت کند. در نظر داشته باشید که کاشی های کف سیاه براق اغلب می توانند کثیفی را بیشتر از کاشی های کف رنگ روشن نشان دهند.

کاشی کف دستشویی

قیمت کاشی دستشویی

پیشتر اشاره کردیم که عوامل مختلفی در قیمت‌گذاری کاشی های کف به طور مستقیم و غیر مستقیم تاثیر گذار هستند و نمی توان برای تمامی کاشی های کف قیمت مشخص را تعیین نمود، اصلی ترین عامل در قیمت‌گذاری این محصول بسیار پرکاربرد کیفیت و نوع مواد به کار رفته شده برای تولید آن می باشد. با همه ی این تفاسیر مجموعه ما همواره در تلاش است که کاشی های با کیفیت را با نازلترین قیمت به مشتریان محترم خود عرضه نماید.

امروزه با افزایش تکنولوژی و ابزار استفاده از آن اکثریت افراد خرید آنلاین و غیرحضوری را به خرید حضوری و سنتی که در گذشته بیشتر متداول بوده است ترجیح می‌دهند چرا که با این روش خرید می توانند با صرف کمترین میزان وقت و انرژی ممکن محصول ایده آل خود را با قیمتی بسیار عالی خریداری و استفاده نمایند. ما نیز به جهت سهولت کار خریداران عزیز امکان خرید آنلاین را نیز در کنار روش های خرید حضوری قرار داده‌ایم.

قیمت کاشی دستشویی

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *