کاشی کف پذیرایی

کاشی کف پذیرایی مدل های جدید و زیبایی دارد که با کیفیت های گوناگون توزیع می شود و به دلیل استفاده فراوان بازار خرید و فروش آن از رونق بسیار خوبی برخوردار است. شرکت ما بزرگ‌ترین عرضه کننده انواع کاشی کف پذیرایی جدید است که در جهت تامین رضایت خریداران بهترین کیفیت کاشی را زیر قیمت بازار در اختیار مشتریان قرار می دهد. از این رو به شما خریداران و فروشندگان پیشنهاد می کنیم مراجعه به مجموعه ما را در اولویت قرار دهید و صاحب کاشی با جنس اصل شده و بابت خرید آن هزینه کمتری بپردازید تا سودتان افزایش پیدا کند.

کاشی کف پذیرایی جدید

کاشی کف پذیرایی

پذیرایی یکی از مهم‌ترین قسمت های خانه است که باید از لحاظ ظاهری زیبا و شیک باشد و یکی از عواملی که در این زمینه نقش دارد کاشی کف پذیرایی است. برای خرید کاشی کف بهتر است نکات زیر را در نظر داشته باشیدکاشی کف پذیرایی در انواع لعاب دار و بدون لعاب تهیه می شود و نوع لعاب دار آن دارای لایه حفاظتی است که ویژگی های خاصی به کاشی می دهد و از این رو هنگام خرید باید به این نکته توجه داشت.دوام و استحکام کاشی از دیگر نکات مهم در هنگام خرید آن است و معمولا کاشی هایی مانند کاشی لعاب دار که با دمای بالا در کوره پخته می شود در برابر عوامل گوناگون مقاومت خوبی از خود نشان می دهد. رنگ و طرح کاشی کف پذیرایی هم در هنگام خرید باید مورد توجه قرار گیرد و در صورتی که مکان مورد نظر تاریک و کم نور است باید از کاشی هایی با رنگ های روشن استفاده کرد تا هم محیط را بزرگ‌تر و هم پرنورتر نشان دهد.ابعاد و اندازه کاشی را در موقع سفارش و انتخاب آن مد نظر قرار دهید و در صورتی که سالن پذیرایی شما بزرگ است می توان از کاشی های متوسط و کوچک استفاده کرد اما در صورتی که متراژ پذیرایی کوچک است باید کاشی های بزرگ را انتخاب کرد تا محیط را بزرگ‌تر نشان دهد. کاشی کاری کف پذیرایی از نظر کیفیت با هم متفاوت بوده و برخی از آنها دارای ویژگی های خاص مانند ضد رطوبت ضد حرارت ضد سایش و غیره است و بهتر است کاشی درجه یک انتخاب شود تا با داشتن کیفیت بهتر طول عمر بیشتری داشته باشد.

کاشی کف پذیرایی

 

قیمت کاشی کف پذیرایی

از دیگر عوامل مهم در هنگام انتخاب می باشد که باید متناسب با برند و درجه بندی کاشی تعیین شده باشد.کاشی کف پذیرایی در انواع مختلف براق نیمه براق و مات تولید می شود و هر کدام ویژگی‌های خاصی دارد مثلا کاشی های براق زیبایی ظاهری بیشتر داشته و کاشی های مات آلودگی ها را کمتر نشان می دهد و تنوع در رنگ و طرح کاشی به قدری گسترده است که دست خریدار در انتخاب آن باز بوده و به راحتی می تواند محصول مورد نیاز خود را با فضای پذیرایی ست کند و جلوه‌ای زیبا به وجود آورد. برخی از انواع کاشی کف پذیرایی ضخامت زیادی داشته و می‌تواند در برابر فشار و ضربات مقاومت کند و همچنین از خاصیت ضد آب و ضد حرارت برخوردار است و تا سال‌ها عمر می کند. به طور کلی کاشی کف به دلیل آنکه در معرض رفت و آمد فشار و ضربات قرار دارد نسبت به کاشی های دیگر مانند کاشی دیوار و سقف استحکام بیشتری دارد. برخی از انواع کاشی کف مانند کاشی مات شستشوی راحت تری داشته و به آسانی تمیز می شود همچنین لغزنده نبوده و باعث لیز خوردن افراد نمی شود.

قیمت کاشی کف پذیرایی

کاشی کف جدید

کاشی کف پذیرایی از مهم ترین مصالح ساختمان است که برای اغلب ساختمان ها مورد استفاده قرار می‌ گیرد و با قیمت های گوناگون و روانه بازار می شود. قیمت کاشی کف پذیرایی خود یکی از مهم‌ترین عواملی است که در رونق گرفتن بازار فروش این محصول تاثیر می‌گذارد. بنابراین اگر فروشندگان و تولیدکنندگان برای کاشی کف نرخ مناسب و ارزان در نظر بگیرند اعتماد خریداران جلب می‌ شود و با افزایش تعداد آنها سود بیشتری از فروش کاشی به دست می آید. برخی از عواملی که بر قیمت کاشی کف تاثیر می گذارد به شرح زیر استنوع مواد اولیه ای که در ساخت آن به کار می رود بر کیفیت و کارایی کاشی تاثیر می گذارد و از این رو کاشی هایی که از مواد بازیافتی تهیه می شود قیمت کمتری دارد.کاشی ها از نظر کیفیت درجه بندی می شود و قیمت آن را تحت تاثیر قرار می دهد و از این جهت کاشی کف پذیرایی جدید درجه یک نسبت به کاشی درجه دو و سه قیمت گران‌تری دارد.

کاشی کف جدید

 

طرح و نقش کاشی کف پذیرایی

از دیگر عوامل موثر بر قیمت کاشی طرح و نقش کاشی است که هر چقدر کاشی طرح های ظریف و مرغوب‌تر داشته باشد با قیمت بالاتر در بازار به فروش می رسد. روش سفارش و خرید کاشی کف جدید از دیگر فاکتورهای تعیین کننده قیمت آن است که اگر از روش های بی‌واسطه مانند مراجعه مستقیم به کارخانه های تولیدکننده و فروشگاه های مجازی خریداری شود قیمت آن تا حد زیادی ارزان‌تر خواهد شد.کاشی کف جدید با رنگ های مختلف در بازار به فروش می رسد و اگر رنگ مرغوب‌تر داشته باشد قیمت آن افزایش پیدا می کند.نوع و میزان مواد اولیه و تجهیزات به کار رفته در تولید کاشی کف هم قیمت آن را کم یا زیاد می کند و به طور کلی هر چه تولید کننده در ساخت کاشی کف هزینه بیشتری صرف کرده باشد آن را با قیمت بالاتری در بازار عرضه می کند. عوامل دیگری مانند نرخ ارز میزان عرضه و تقاضا وضعیت بازار میزان واردات کاشی کف به داخل کشور در دسترس بودن یا نبودن مواد اولیه و تجهیزات و غیره هم قیمت کاشی را تغییر می دهد.امروزه کاشی کف جدید با ابعاد بسیار بزرگ تولید می‌ شود و البته ابعاد کوچک و متوسط آن نیز در بازار موجود است که قیمت کاشی را ارزان یا گران می‌ کند و معمولا کاشی های بزرگ قیمت بیشتری دارد.برخی از فروشگاه های اینترنتی مانند سایت حاضر به خرید و فروش انواع کاشی و سرامیک می پردازند و یکی از بهترین گزینه ها جهت سفارش کاشی کف جدید هستند. آنها در سایت خود تصاویر انواع کاشی با رنگ و طرح‌های گوناگون را به نمایش می‌گذارند و جهت رفاه بیشتر مشتریان اطلاعاتی درباره کارخانه تولید کننده کاشی ابعاد رنگ کاربرد و قیمت آن ثبت می کنند که به دلیل کوتاه بودن دست واسطه‌ها نرخ کاشی هم کمتر می شود.

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *