فروش سرامیک اسلب در ابعاد مختلف با بهترین کیفیت در تهران

 سرامیک اسلب در ابعاد مختلف با بهترین کیفیت محبوب هستند. برای استفاده در دکور مکان های زیبا از کاشی های شیشه ای استفاده می شود.

فروش سرامیک اسلب

فروش سرامیک اسلب

از آنجایی که سرامیک از کیفیت بالایی برخوردار هستند و عملکرد فوق‌العاده‌ ای دارند ممکن است در طیف گسترده‌ ای از محیطهای مختلف استفاده شوند در برابر مه دود یخبندان آتش کپک و جلبک مقاوم است. برای استفاده در همه مکان ها مناسب است قوی است ضد آب است در برابر یخ زدگی مقاوم است در برابر قالب مقاوم است در برابر جلبک ها مقاوم است نتایج زیبایی شناسی عالی را ارائه می دهد و در عین حال ایمنی مطلق را حفظ می کند و در برابر جلبک ها مقاوم است.برای زیبایی بیشتر دکور کاشی اسلب کاملا مفید است.

بیشتر آنها از چینی هستند این امکان وجود دارد که در مجموعه ای که جمع آوری کرده اید افراد و شرکت‌ هایی که با این مواد سروکار دارند علیرغم اینکه صدها سال است که مورد توجه قرار گرفته و زیبا قدرتمند و ماندگار است همیشه کاربردهای تخیلی جدیدی از آن ارائه می‌کنند.

 

دال چینی

دال چینی

که اکنون در دسترس داریم از همه جنبه ها واقعا خیره کننده است و ممکن است آن را قبول کنید فوراً از آن استفاده کنید از طرف دیگر سنگ مرمر و سایر سنگ های طبیعی چنین اظهارنظری نمی کنند و در نتیجه نمی توان از آنها به همان روشی که گرانیت می تواند بهره برداری کرد. اقلام توسط دست انسان ساخته نشده اند بلکه در کارخانه‌ های بسیار پیچیده تولید می‌ شوند که در آن بخش اصلی فرآیند تولید کامپیوتری شده و توسط ماشین‌ ها و روبات‌ ها انجام می‌ شود کالاها به هیچ وجه دست ساز نیستند. در طول فرآیند تولید کاشی های شیشه ای از خرده های نازک شیشه در مراحل مختلف استفاده می شود پس از اینکه کاشی ها مونتاژ شدند پس از اینکه شکل نهایی به آنها داده شد یک روکش شفاف در پشت هر یک به صورت جداگانه سوزانده می شود. می‌ توانید آن‌ ها را به‌صورت جداگانه یا در الگوهای موزاییکی از پیش طراحی‌ شده‌ ای که قبلاً روی تکیه‌ گاه مش نصب شده‌ اند خریداری کنید در هر صورت شما این امکان را دارید که آنها را خریداری کنید.شما همیشه انتخابی برای خرید آنها دارید مهم نیست چه اتفاقی می افتد شما این انتخاب را دارید که هر کالا را جداگانه بخرید یا در صورت خرید یکجا تخفیف بگیرید کاشی های اسلب نوعی کاشی جدید و به روز هستند که ویژگی های کاشی را دارند اما از نظر ضخامت و اندازه با آنها تفاوت دارند.

کاشی های دال سرامیکی

کاشی های دال سرامیکی

معمولاً با ضخامت 3 تا 3.5 اینچ ساخته می شوند و نسبت به سایر انواع کاشی بسیار نازک تر هستند با توجه به ضخامت این کاشی‌ها می‌توانید آن‌ها را مستقیماً روی کاشی‌ های قبلی خود نصب کنید و در حین بازسازی یا تعمیر نیازی به تخریب آنها نداشته باشید. ضخامت دال چینی باعث شده وزن کمتری به ساختمان شما اضافه شود همچنین این نوع کاشی جدید در سایزهای بزرگ تولید می شود که با سهولت و سرعت بیشتری قابل نصب می باشد این کاشیها ظاهری بسیار خاص و چشمگیر دارند که آنها را به بهترین انتخاب برای طراحی بیرونی و داخلی تبدیل می کند.

کاشی های اسلب از دوغاب و پوشش ملات کمتری استفاده می کنند و هزینه و زمان شما را کاهش می دهند تمیز کردن و نگهداری آنها راحت تر است نسبت به کاشی های دیگر از ماندگاری و ثبات رنگ و طرح بیشتری برخوردار است.

سرامیک های اسلب به راحتی می توانند با الگوهای مناسب در مقادیر زیاد پوشش داده و منتقل شوند آنها ضد آب هستند و برای مدت طولانی در برابر آسیب های خورشید مقاومت می کنند نسبت به کاشی های دیگر از ماندگاری و ثبات رنگ و طرح بیشتری برخوردار است.

هنگام استفاده از کاشیهای دال در سقف دیوار و کف در داخل و خارج ساختمان خود به حداقل برش و ضایعات نیاز دارید که سود بیشتری را در تخلیه و خرید مصالح برای شما به ارمغان می آورد از این کاشیها در انواع سنگ و طرحهای مختلف استفاده می شود که نمای خیره کننده ای به اتاق نشیمن شما و نمای یکدستی از دکوراسیون می دهد.

کاشی های اسلب نوعی کاشی چینی هستند که به بالاترین کیفیت و اندازه ارتقا یافته اند سرامیک های اسلب به راحتی می توانند با الگوهای مناسب در مقادیر زیاد پوشش داده و منتقل شوند آنها ضد آب هستند و برای مدت طولانی در برابر آسیب های خورشید مقاومت می کنند نسبت به کاشی های دیگر از ماندگاری و ثبات رنگ و طرح بیشتری برخوردار است.

سرامیک های اسلب نوعی کاشی چینی هستند که به بالاترین کیفیت و اندازه ارتقا یافته اند سرامیک های اسلب به راحتی می توانند با الگوهای مناسب در مقادیر زیاد پوشش داده و منتقل شوند آنها ضد آب هستند و برای مدت طولانی در برابر آسیب های خورشید مقاومت می کنند.

که سود بیشتری در تخلیه و خرید مواد برای شما فراهم می کند از این کاشی ها در انواع سنگ و طرح های مختلف استفاده می شود که نمای خیره کننده ای به اتاق نشیمن شما و نمای یکدستی از دکوراسیون می دهد کاشی های اسلب نوعی کاشی چینی هستند که به بالاترین کیفیت و اندازه ارتقا یافته اند.

همانطور که در این مقاله به آن پرداختیم اسلب ها در طرح ها و لعاب های مختلفی تولید می شوند قیمت دال در هر پا بسته به نوع و لعاب آن متفاوت است همچنین اسلب ها به دلیل کیفیت بالا و مواد اولیه ای که باید در فرآیند تولید آنها استفاده شود قیمت بالاتری نسبت به سایر کاشی ها دارند. طرح ساده سفید این اسلب ها حدوداً نصف قیمت طرح مرمری آن ها خواهد بود همچنین کیفیت و نوع لعاب استفاده شده برای آنها در تعیین قیمت تاثیر بسزایی دارد مقداری که سفارش می دهید تأثیر قابل توجهی بر حاشیه سود و معامله دارد.

با توجه به اندازه و ضخامت این کاشی ها جابجایی آنها پرهزینه و حساس خواهد بود به همین دلیل صادرات و واردات این کاشی ها واقعاً فرآیندهای پیچیده ای است که باید در مورد آنها بحث کرد.نصب و نگهداری این کاشی ها در انبارها نیازمند تجهیزات و کارگران ماهر برای کاهش تلفات و خرابی های احتمالی است اسلب ها از حدود پنج دلار به ازای هر فوت تا متوسط ​​سی دلار در بازار موجود است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *