قیمت سرامیک ارزان برای راه پله با خاصیت ضد آب در ضخامت های مختلف

سرامیک ارزان از محصولات بسیار مناسب برای راه پله است و این محصول با خاصیت ضد آب خود در این قسمت از ساختمان عملکرد بسیار مناسبی خواهد داشت.

قیمت سرامیک ارزان برای راه پله

قیمت سرامیک ارزان برای راه پله

از بخش‌های مهم ساختمان های دو طبقه و بیشتر راه پله است و این قسمت از ساختمان امکان دسترسی به طبقات مختلف آن را فراهم می کند و به طور معمول از سنگ های ساختمانی برای بنای راه پله استفاده می شود چون هم محکم و هم زیبا هستند.

قیمت سنگ های ساختمانی اخیراً افزایش بیش از اندازه ای یافته است و در نمونه های ارزان قیمت سنگ های ساختمانی مانند تراورتن نیز این محصول از قیمت بالایی برخوردار است بنابراین پیمانکاران چاره ای جز استفاده از جایگزین ها برای این محصول ندارند.

ایده استفاده از سرامیک برای راه پله چند سالی است که بسیار مرسوم شده است و قیمت بسیار مناسب تر این محصول به جای سنگ های ساختمانی باعث می شود تا هزینه لازم برای راه پله بسیار پایین تر باشد تا جایی که هزینه هر پله گاهی به یک سوم می رسد.

کیفیت سرامیک مورد استفاده برای راه پله بسیار متفاوت است و ضخامت های مختلف این محصول برای این بخش از ساختمان کاربرد دارد که سایز سه و دو سانتی متری این محصول بسیار پرطرفدار هستند و ضخامت مناسبی داشته و استحکام آنها بسیار زیاد می باشد. انواع مختلفی از سرامیک در نمونه های ساده و طرح دار در این بخش از ساختمان وجود دارند و امکان ایجاد ارتباط بین فضای کلی ساختمان با سرامیک راه پله فراهم می باشد به طوری که اگر قصد خرید سرامیک برای دکوراسیون داخلی مدرن وجود دارد این سرامیک مناسب است..

سرامیک های مورد استفاده برای راه پله

سرامیک های مورد استفاده برای راه پله

از نظر قیمت نیز با هم تفاوت زیادی دارند و خریداران بر اساس بودجه که صرف راه پله می کنند امکان تهیه نمونه های مختلف این محصول را خواهند داشت.این سرامیک های ارزان را می توان برای ساختمان های آپارتمانی استفاده کرد و از نمونه های لوکس برای ویلاها استفاده نمود بنابراین تنوع قیمت بسیار زیاد است.کیفیت سرامیک مورد استفاده برای راه پله با تراکم آن بالا می رود به این ترتیب که برخی از این سرامیک ها از فشردگی فوق العاده برخوردار بوده و این مسئله باعث می شود که سرامیک بسیار محکم باشد.

طول و عرض این سرامیک ها بسیار متنوع است و از این نظر پیمانکاران ساختمانی به هر سایز و ابعادی از آن دسترسی خواهند داشت و باعث شده این محصول نسبت به انواع سنگ های ساختمانی در اولویت باشد.

انواع مختلف این سرامیک ها دارای ویژگی های اختصاصی هستند به عنوان مثال پوشش لعاب قرار گرفته روی این سرامیک ضخیم است و به این ترتیب اجازه عبور آب را نخواهد داد که این مسئله در ماندگاری سرامیک بسیار مهم است.

این محصول دارای سطحی نسبتاً لیزتر از سنگ های ساختمانی است با این وجود شیارها و برجستگی های مخصوصی روی این سرامیک ها ایجاد می شود تا امکان لیز خوردن افراد بر روی آن به کمترین حالت ممکن برسد و این سرامیک برای سلامتی خطرناک نباشد.

از ویژگی های سرامیک های مناسب برای راه پله تنوع طرح و رنگ آنها است چون این نوع سرامیک ها برخلاف سنگ ها که دارای طرح های مشخصی هستند به صورت کاملا مصنوعی ساخته می شوند و امکان ایجاد هر نوع رنگی بر روی آنها وجود دارد.قیمت سرامیک های راه پله در ابتدا نسبت به الان بیشتر بود اما با استقبال ویژه‌ای که توسط پیمانکاران ساختمانی و صادرکنندگان از آن شده است امکان تولید نمونه های مختلف در سطح کشور فراهم می باشد.

تولیدکنندگان در رقابت با یکدیگر انواع مختلف این سرامیک را با قیمت ارزان تر ارائه می کنند و تنوع مدل های آن را بیشتر می نمایند و این حق انتخاب را برای مشتریان بیتر می کند.

ابعاد این سرامیک بر کارایی آنها بسیار تاثیر می گذارد و با توجه به این که یکی از بخش‌های ساختمان که انعطاف پذیری معماری بسیار زیادی دارد راه پله است بنابراین تنوع ابعاد موجود در سرامیک راه پله مفید خواهد بود و به هر سایزی که از این سرامیک نیاز دارند دسترسی خواهند داشت.

کیفیت بالای این سرامیک ها

کیفیت بالای این سرامیک ها

تنها منحصر به تراکم بالا و لعاب قرار گرفته به عنوان پوشش ضد آب بر روی این سرامیک ها نیست بلکه این محصولات از وزن کمتری نیز برخوردارند و حمل و جابجایی آنها بسیار راحت تر می باشد که در نتیجه آن سرعت نصب بسیار بیشتر خواهد شد.از مزایایی که این سرامیک های ارزان قیمت از آن برخوردارند عدم نیاز به پولیش است چون به صورت کاملاً آماده وجود دارند و تنها کافی است آنها را در محل مناسب قرار داد. البته در مورد سنگ های ساختمانی چنین وضعیتی وجود ندارد و باید قبل و بعد از نصب اقدام به انجام پروژه های جزئی نمود تا سنگ راه پله زیبایی خاص خود را پیدا کند.

تولید کنندگان انواع سرامیک راه پله با رقابت بسیار زیادی که در زمینه تولید این محصول در سال های اخیر پیش آمده است سعی می کنند قیمت ارزانتری را برای این سرامیک در نظر بگیرند و به این شکل نیاز مشتریان خود را به کیفیت بالای این سرامیک تامین کنند.

تولید کنندگان از طریق فضای مجازی و بدون نیاز به ایجاد شعبه در شهرهای مختلف کشور اقدام به ارائه محصولات خود به مشتریان می نمایند و محصول مورد نیاز هر خریدار داخلی حتی در تعداد سفارش بسیار زیاد را در بهترین کیفیت و زمان کم تامین می کنند.فروشندگان با راه اندازی این سایت به خریداران کمک می کنند تا با کمترین هزینه و تنها در مراجعه به این سایت تمام نمونه های موجود سرامیک راه پله را مشاهده کرده و بسیار آسان خرید هر یک از آنها را انجام دهند.

برای تهیه این سرامیک جهت صادرات به بازارهایی همچون عراق تولید کنندگان معتبر و برند های نام آشنایی در زمینه این سرامیک ها وجود دارند که محصولات خود را با قیمت ارزان ارائه می کنند و به صادرکنندگان در بازاریابی مناسب‌تر و سودآورتر این محصول در کشورهای مختلف کمک خواهد کرد.این نوع سرامیک در کشورهای همسایه ایران به ویژه عراق و افغانستان بسیار خوش فروش است و وقتی با ارزهای خارجی به فروش می رسد قطعا درآمد حاصل از آن بسیار مناسب تر خواهد شد و این مشوق خوبی برای صادر کنندگان است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *